طرح خرید تضمینی تابلوفرش مجموعه پارسین چیست؟

یکی از خدمات جذاب مجموعه پارسین فرش، طرح خرید تضمینی تابلو فرش بعد از بافت می باشد. در این طرح از طرف مجموعه، طرح های منتخبی به مشتریان عزیز برای بافت پیشنهاد می شود و مشتریان با خرید نخ و نقشه این طرح های منتخب از پارسین فرش، میتوانند از مزایای این خدمات بهره مند گردند. در طرح یاد شده، مجموعه پارسین فرش به مشتریان عزیز ضمانت خرید تابلو فرش را پس از بافت، ارائه می دهد.

 

مزایای طرح خرید تضمینی تابلو فرش به شرح ذیل می باشد:

  • در صورتی که مشتریان عزیز نخ و نقشه را از مجموعه پارسین فرش تهیه نمایند میتوانند از آسودگی خاطر نسبت به فروش تابلو فرش بعد از بافت با قیمت قطعی و مشخص به مجموعه پارسین فرش برخوردار شوند.

  • قیمت قطعی و مشخص شده برای خرید تابلو فرش از طرف مجموعه پارسین فرش در اکثر موارد بیشتر از قیمت مرسوم خرید در سطح بازار است.

  • طرح خرید تضمینی تابلو فرش توسط مجموعه پارسین فرش نوعی سرمایه گذاری برای مشتریان عزیز محسوب میشود به نحوی که بافنده های عزیز علاوه بر دستمزد بافت، به دلیل بالاتر بودن قیمت خرید توسط مجوعه پارسین فرش، از سود بیشتری برخوردار خواهند شد.

  • افرادی که سرمایه بلااستفاده ای دارند و درصدد یک سرمایه گذاری با سود مناسب هستند میتوانند از طرح خرید تضمینی مجموعه پارسین فرش بهره مند گردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر از این طرح با ما تماس بگیرید.

 

برای مشاوره و راهنمایی در واتساپ لطفا اینجا کلیک کنید.

 

شماره تلفن مشاوره: 09104868680 – 04132310229

(برای تماس در حالت موبایل روی شماره ها کلیک فرمایید)

طرح خرید تضمینی تابلو فرش