دانلود نقشه رایگان تابلو فرش

 

یکی از مشکلاتی که بافنده های عزیز بعد از اتمام بافت با آن مواجه هستند نخ های اضافی باقیمانده از بافت تابلو فرش است که با توجه به هزینه ای که برای تهیه آن پرداخت شده، بافنده های محترم راغب به استفاده از آن هستند. با در نظر گرفتن این دغدغه و جستجو در داخل اینترنت، به این مسئله برخوردیم که در سطح اینترنت نقشه تابلو فرش رایگان برای استفاده از این نخ های اضافه آمده وجود ندارد و این مورد مجموعه پارسین فرش را بر آن داشت تا با ارائه نقشه تابلو فرش رایگان به این نیاز پاسخی در خور دهد و عزیزان به جای خرید نقشه تابلو فرش و صرف هزینه اضافی از این نقشه های تابلو فرش رایگان استفاده نمایند.

با توجه به این که مقادیر نخ های اضافه آمده کم است، نقشه تابلو فرش رایگان در اندازه های مختلف در نظر گرفته شده اند تا این نخ ها برای اتمام بافت مکفی باشند.

همچنین عزیزانی به دنبال دانلود نقشه تابلو فرش سایز کوچک هستند و این طرح های رایگان برای این افراد هم بسیار مناسب خواهد بود.

از طرفی دیگر برای کسانی که می خواهند برای اولین بار اقدام به بافت تابلو فرش کنند تعدادی نقشه تابلو فرش دستباف رایگان تهیه شده است تا این افراد هم بتوانند از این نقشه ها استفاده نمایند. این تعداد نقشه تابلو فرش برای افراد مبتدی بسیار مناسب خواهد بود.

 

نقشه تابلو فرش رایگان پارسین فرش شامل موارد زیر است:

  1. فایل پی دی اف (PDF) نقشه شطرنجی رایگان
  2. فایل پی دی اف (PDF) نقشه کامپیوتری رایگان
  3. عکس جعبه رنگی و عکس طرح رایگان نقشه

 

نقشه شطرنجی (نقشه سنتی) تابلو فرش رایگان

نقشه شطرنجی رایگان طرح های مورد نظر بصورت فایل آماده پرینت در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد و با دانلود نقشه سنتی تابلو فرش رایگان  و پرینت گرفتن آن می توانید بافت تابلو فرش خود را شروع کنید. در داخل نقشه شطرنجی، شماره رنگ ها بر اساس جعبه رنگی طرح نیز نوشته شده است تا بافت تابلوفرش برای شما آسان تر شود.

نقشه شطرنجی برای عزیزانی که خواندن نقشه کامپیوتری را بلد نیستند در نظر گرفته شده است.

 

نقشه کامپیوتری تابلو فرش رایگان

نقشه تابلو فرش کامپیوتری رایگان نیز مانند نقشه شطرنجی بصورت فایل آماده پرینت در نظر گرفته شده اند و برای عزیزانی که کار کردن با نقشه شطرنجی را بلد نیستند، این مورد در نظر گرفته شده است تا نیاز تمام عزیزان پوشش داده شود.

نکته: در صورتی که به نقشه خوان صوتی طرح ها نیاز داشتید با پشتیبانی مجموعه پارسین فرش تبریز در تماس باشید تا نقشه خوان صوتی این طرح ها برای شما ارسال گردند.

 

توجه نکته مهم: برای دانلود نقشه رایگان طرح های زیر لطفا به انتهای صفحه رفته و فرم را تکمیل نمایید تا لینک دانلود طرح ها برای شما نمایش داده شود

نقشه رایگان تابلو فرش
دانلود رایگان نقشه گل
نقشه تابلو فرش رایگان
دانلود رایگان نقشه وان یکاد
طرح رایگان تابلو فرش
دانلود رایگان نقشه صلوات
نقشه رایگان
دانلود رایگان نقشه گله اسب
نخ و نقشه رایگان
دانلود رایگان نقشه بسم الله
نقشه رایگان تابلو فرش
دانلود رایگان نقشه اسب
طرح تابلو فرش رایگان
دانلود رایگان نقشه دختر
نقشه فرش
دانلود رایگان نقشه منظره
نقشه رایگان تابلو فرش منظره
دانلود رایگان نقشه منظره
دانلود رایگان نخ و نقشه تابلو فرش و فرش تبریز
دانلود رایگان نقشه تک دختر

برای دانلود نقشه رایگان لطفا در فرم زیر نام، نام خانوادگی و شماره تلفن خود را وارد کنید و گزینه فعال شدن لینک دانلود را بزنید تا لینک دانلود طرح های بالا برای شما نمایش داده شود.

 

    4.5/5 - (22 امتیاز)