وبلاگ نخ و نقشه

بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش کدام است؟

بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش کدام است؟

یکی از پرسش ها و دغدغه های اصلی بافندگان، قالیبافان و خریداران ملزومات و وسایل بافت فرش و تابلو فرش با توجه به تعدد شرکت ها و فروشنده های اینترنتی و فیزیکی نخ و نقشه فرش و تابلو فرش این است که حالا بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش و فرش کدام است؟ از چه شرکتی نخ و نقشه بخریم بهتر است؟. مسلما این سوال برای همه خریداران قبل از خرید پیش آمده است، حتی شما!! در جواب می توانیم بگوییم که از ابعاد و دیدگاه های مختلفی می توان به این پرسش که بهترین شرکت نخ و نقشه کدام است، پاسخ داد.

 

در ابتدا باید بگوییم که انتظارات شما در هنگام خرید نخ و نقشه از فروشنده و شرکت چیست؟ آیا صرفا قیمت تمام شده و ارزان بودن محصول مورد نظر شما برایتان اهمیت دارد؟ یا اینکه کیفیت و مرغوب بودن محصول برای شما در اولویت است؟ شاید برای برخی از شما خدمات و پشتیبانی پس از خرید و یا چندین موضوع مهم دیگر مانند امنیت خرید، نحوه ارسال و … مهم تر باشد. در ادامه مقاله قصد داریم درباره این موضوع که بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش و فرش باید دارای چه ویژگی های باشد و چه خدماتی را برای شما ارایه دهد، بحث و گفتگو کنیم. پس تا انتها حتما با ما باشید تا به این سوال بسیار مهم پاسخ دهیم.

 

 

بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش و فرش دارای چه ویژگی هایی است؟

 

در ادامه قصد داریم خدماتی که بهترین شرکت نخ و نقشه باید برای شما بافندگان، قالیبافان و خریداران ارایه نماید بحث کنیم.

 

1- کیفیت محصول

 

مهمترین نکته در هنگام خرید هر محصولی این است که کیفیت آن در چه حدی است. یک محصول بی کیفیت و نامرغوب حتی اگر قیمت بسیار پایینی هم داشته باشد به درد هیچکس نمی خورد! بی کیفیت بودن جنسی که ما آن را می خریم موجب دلسردی و نا امید شدن از خرید می شود و احساس شکست در خرید به ما دست خواهد داد. بنابراین قبل از خرید باید به کیفیت آن بیش از سایر مسایل و موضوعات توجه داشته باشیم.

 

همه ی این نکته ها در مورد نخ و نقشه فرش و تابلو فرش هم کاملا صادق است و حتی شاید پیچیده تر هم باشد. دلیل این مساله این است که شما با خرید یک محصول نخ و نقشه بی کیفیت شاید در ابتدا بی کیفیت بودن آن به چشم شما نیاید و هنگامی که مقداری از تابلو فرش یا فرش خود را بافتید متوجه این موضوع شوید که ای دل غافل! این فرش و تابلو فرش با ظاهر و طرح اولیه اش زمین تا آسمان تفاوت دارد. و این در حالی است که شما شاید چندین روز و یا حتی چندین ماه زمان گرانبهای خود را صرف بافت فرش و تابلو فرش کرده اید و حالا متوجه شده اید که محصولی که تحویل گرفته اید چقدر بی کیفیت بوده است.

 

کیفیت نخ و نقشه عمدتا به کیفیت نخ های آن، شامل نخ های مرینوس و ابریشم و همچنین کیفیت رنگرزی آن بر می گردد. در مورد نخ مرینوس که عمده قسمت نخ های یک تابلو فرش دستباف را شامل می شود باید بگوییم که این نوع نخ توسط تولید کننده های مختلفی در سطح کشور آماده و تولید می شود که کیفیت آن ها نیز متغیر می باشد. در بافت تابلو فرش دستباف معمولا بهتر است که از نخ های شماره هفده یا شماره بیست تولید شده در تبریز استفاده گردد و استفاده از سایر نخ ها در بافت تابلو فرش توصیه نمی شود.

در مورد نخ ابریشم که قسمت مهمی از تابلو فرش می باشد و درخشندگی و زیبایی آن را چندین برابر می کند، این نکته باید مورد توجه قرار گیرد که یک شرکت نخ و نقشه از چه نوع ابریشمی استفاده می کند. تفاوت کیفیت نخ ابریشم طبیعی و نخ ابریشم مصنوعی بسیار زیاد است و حتی تفاوت قیمت آن ها تا 10 برابر نیز می رسد ( نخ ابریشم طبیعی 10 برابر گران تر از نخ ابریشم مصنوعی است). بنابرین یک شرکت نخ و نقشه خوب حتما باید از نخ های مرینوس اعلا و نخ های ابریشم طبیعی در بسته های نخ و نقشه خود استفاده نماید.

همچنین رنگرزی دقیق و حرفه ای نیز یک از مشخصه های مهم نخ و نقشه باکیفیت است. رنگرزی نخ یک امر کاملا تخصصی و حرفه ای می باشد و باید حتما توسط فرد باتجربه و مجرب انجام گیرد و کوچکترین سهل انگاری در رنگرزی موجب خواهد شد تا تابلو فرش شما بعد از بافت تفاوت زیادی با عکس طرح داشته باشد و از ارزش و زیبایی آن کاسته شود.

در نهایت توصیه ما این است که قبل از خرید حتما به کیفیت نخ ها و کیفیت رنگرزی آن توجه داشته باشید. برترین و بهترین شرکت نخ و نقشه شرکتی است که مساله کیفیت و اصالت محصول خود را جدا از مسایل دیگر در اولویت قرار دهد

 

نخ و نقشه تابلو فرش و فرش با کیفیت

بهترین شرکت نخ و نقشه

2- پشتیبانی پس از خرید

 

بحث مهم در هنگام خرید یک محصول، بحث پشتیبانی آن بعد از خرید است. امروزه همه ی شرکت ها و تولید کنندگان برتر و مهم در جهان پشتیبان محصولات خود برای مشتریانشان حتی تا چندین سال بعد از خرید هستند و اعتقاد دارند که پشتیبانی محصول حتی به اندازه کیفیت آن اهمیت دارد. شما خریداران عزیز باید قبل از خرید نخ و نقشه تابلو فرش و فرش از یک شرکت باید اطلاع داشته باشید که آیا شرکت مذکور بعد خرید از شما، پشتیبان محصولش خواهد بود یا به اصطلاح بعدا دست شما را لای پوست گردو خواهد گذاشت!

 

پشتیبانی های لازم برای یک محصول نخ و نقشه عبارتند از تضمین بازگشت محصول، تضمین بازگشت وجه، تست رنگ نخ های و مطابقت با جعبه رنگی قبل از ارسال محصول، تضمین تامین کسری نخ در حین بافت، تضمین ارایه وسایل و ملزومات جانبی بافت مانند ابزار بافت، تضمین ارایه نقشه خوان صوتی طرح شما، تضمین ارایه نقشه کامپیوتری یا شطرنجی طرح به درخواست و سلیقه مشتری، پاسخ گویی به سوالات شما و در دسترس بودن پشتیبان ها در ساعات و روز های کاری، ارائه طرح خرید تضمینی تابلو فرش و فرش شما پس از بافت، ارایه خدمات قبل از بافت مانند تهیه دار قالی و چله کشی آن، ارایه خدمات پس از بافت مانند انجام پرداخت تابلو فرش و فرش و برجسته زنی، بسته بندی مرتب و منظم و ارسال به موقع محصول و سایر خدمات مرتبط با محصول خریداری شده توسط شما می باشد.

یکی از مهمترین مشکلاتی که معمولا بافنده های گرامی در طول دوران بافت با آن مواجه می شوند مشکل کسری نخ می باشد. اگر در حین بافت حتی اگر نخ یکی از رنگ هایتان به اتمام برسد و شرکتی که از آن نخ و نقشه را تهیه فرمودید آن نخ تمام شده را تامین نکند و پشتیبانی خوبی نداشته باشد، شما با دردسر های زیادی مواجه خواهید شد. چرا که اولا شما باید به سختی از بازار و یا از سایر شرکت های نخ و نقشه، نخ مورد نظرتان را تهیه فرمایید که زمان و انرژی زیادی از شما خواهد برد و ثانیا به علت تفاوت در رنگرزی، نخ  های شما به اصطلاح دو رنگ خواهد شد و در زیبایی و کیفیت بصری تابلو فرشتان تاثیر منفی خواهد گذاشت. لذا یک شرکت معتبر نخ و نقشه شرکتی است که به مقدار کافی و حتی بیشتر از مورد نیاز برای مشتریان خود نخ بفرستد.

 

بهترین شرکت نخ و نقشه فرش و تابلو فرش باید تمامی خدمات گفته شده در بالا را حتما برای مشتریان خود ارایه دهد.

 

 

3- صداقت در تعیین مشخصات و قیمت محصول

 

صداقت فروشنده در مورد مشخصات و قیمت محصولات خود نکته بسیار مهمی است. این نکته به خصوص در هنگام خرید اینترنتی نخ و نقشه مهم تر می شود. ما در هنگام خرید نخ و نقشه به مشخصات و قیمت ذکر شده توسط فروشنده توجه می کنیم و بر اساس این مشخصات محصول مورد نظر خود را سفارش می دهیم. حال اگر پس از خرید و تحویل محصولات متوجه شویم که فروشنده به اصطلاح کم فروشی کرده و ویژگی های محصول تحویل داده شده با ویژگی های گفته شده آن قبل خرید مغایر است و هم خوانی ندارد، حتما از خرید خود پشیمان خواهیم شد.

 

به طور مثال بسیار دیده شده است که متاسفانه برخی از فروشندگان در مشخصات محصول خود گفته اند که ابریشم درجه یک طبیعی تحویل خواهند داد و در نهایت ابریشم بی کیفیت مصنوعی برای مشتری فرستاده شده است و مشتری را با بالا بودن تعداد نخ های ابریشم به نوعی فریب داده اند. پس شرکتی که ادعا می کند در بسته های نخ و نقشه خود تعداد رنگ های ابریشم زیادی به کار می برد با مشتریان خود صداقت کافی را ندارد و به احتمال زیاد از ابریشم مصنوعی استفاده کرده است. همچنین متاسفانه برخی از شرکت های نخ و نقشه با ادعای اینکه مقدار وزنی زیادی ابریشم خواهند فرستاد سعی در فریب مشتریان دارند و همانطور که گفته شد به احتمال زیاد، ابریشم مصنوعی بی کیفیت تحویل خریداران خواهند داد.

 

همچنین فروشنده باید قیمت محصول را بر اساس کیفیت و خدمات خود تعیین کند و قیمت معقولی را در ازای محصول خود از مشتری دریافت نماید. تعیین قیمت بسیار ارزان در ازای جنس بی کیفیت و یا قیمت بسیار بالا برای القای کیفیت بالای محصول به مشتری، نشان دهنده عدم صداقت فروشنده با مشتریانش است. بهترین شرکت نخ و نقشه تابلو فرش و فرش باید نهایت صداقت را با مشتریان خود داشته باشد و صرفا فروش محصول خود به مشتری برایش مهم نباشد، بلکه رضایت مشتری پس از خرید برای او در اولویت قرار داشته باشد.

 

نخ و نقشه تابلو فرش با کیفیت

 

 

4- تضمین سهولت و امنیت خرید برای مشتری

 

این موضوع بیشتر در مورد خرید های اینترنتی نخ و نقشه اهمیت دارد. یک شرکت فروش اینترنتی نخ و نقشه باید بستر و خدماتی را فراهم نماید که مشتریانش با سهولت و آسانی هر چه تمام تر محصولاتی را که در جستجوی آن هستند را انتخاب و با امنیت کامل خرید نمایند. به روز بودن، دسترسی و سریع بودن سایت، فعالیت مداوم در شبکه ای اجتماعی مانند اینستاگرام و واتساپ و دادن اطلاعات مفید درباره محصولات و نکات آموزشی به مخاطبین، از جمله این خدمات هستند.

 

همچنین تامین امنیت خرید اینترنتی مشتریان مانند استفاده از درگاه های مطمئن پرداخت اینترنتی، تضمین عدم افشا و سوء استفاده از اطلاعات مشتریان، باید برای فروشنده اهمیت داشته باشد.

 

نحوه ارسال و تحویل محصولات نیز مساله بسیار مهمی در سهولت خرید برای مشتری می باشد. تحویل به موقع، ارسال رایگان و پرداخت در محل از ویژگی هایی است که برترین و بهترین شرکت نخ و نقشه باید داشته باشد.

 

شرکت نخ و نقشه پارسین فرش تبریز در تلاش است که با توجه به نکات گفته شده در بالا و با حمایت ها و پشتیبانی های دلگرم کننده مشتریان خود، خدماتی که بهترین شرکت نخ و نقشه باید داشته باشد را به مشتریان خود ارایه نماید. مجموعه پارسین فرش تبریز اعتقاد دارد که رضایت مشتریان و خریداران در اولویت قرار داشته و به تمامی نکات گفته شده در این مقاله معتقد و متعهد است. امیدواریم که رضایت خاطر شما عزیزان در جهت نایل شدن به برترین و بهترین شرکت نخ و نقشه را جلب کرده باشیم.

 

برترین شرکت نخ و نقشه تبریز

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر از این موضوع و و طرح پرسش های خود لطفا ما تماس بگیرید.( اینجا کلیک نماییید)

 

برای مشاوره و راهنمایی در واتساپ لطفا اینجا کلیک کنید.

 

شماره تلفن مشاوره: 09104868680 – 04132310229
(برای تماس با ما، در گوشی موبایل خودتان روی شماره ها ضربه بزنید)

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *